لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
برای برد آمده بودیم

برای برد آمده بودیم

ماسیمیلیانو آلگری ، سرمربی یوونتوس ، پس از باخت امشب این تیم در ویسنته کالدرون روبروی خبرنگاران گفت :

"سعی در برد داشتیم اما موفق نشدیم. ما نقاط ضعف و قوت اتلتیکو را می شناختیم.

از لحاظ تاکتیکی به خوبی جنگیدیم ، صاحب توپ و میدان بودیم و کمتر توپ را لو دادیم. آنها تیمی بودند که به خوبی دفاع می کردند. در نیمه دوم سه چهار موقعیت خوب داشتیم اما به درستی عمل نکردیم و این باعث شد تا با نتیجه ی مثبتی به خانه بر نگردیم."

سیستم تاکتیکی یووه؟
" من و شما دو دید متفاوت از شناخت فوتبال داریم ، من فکر می کنم که برای برد جنگیدیم اما این آسان نبود که هم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و هم قدرت اتلتیکو را که به خوبی از فرصت ها استفاده می کند محدود کنیم.

این باید همیشه شایان توجه باشد ، در توپ های برگشتی ما نیاز به بستن فضا بر روی آنها داشتیم ، در 60 درصد از بازی اینکار را انجام دادیم و وقتی چند موقعیت کوچک را لو دادیم گل خوردیم. ما برای برد به اینجا آمده بودیم.

فکر می کنم که توان اتلتیکو در دفاع بسیار بالاست ، آنها ترکیب بزرگی دارند و بازی تیم مقابل را به خوبی تخریب می کنند که باعث از دست رفتن چند موقعیت ما شد.

اما هنگامی که قصد حمله و شروع برنامه خود را داشتند یاران من به خوبی توپ را در اختیار خود گرفتند. در نیمه دوم سه چهار موقعیت خوب داشتیم اما آنطور که می توانستیم موقعیت خلق نکردیم."

یووه رم؟
"یووه به خوبی میزبانی آنها را خواهد کرد ، ما آماده خواهیم بود و باخت امشب تغییری در حالت و رفتارمان ایجاد نخواهد کرد ، رقابت (برای هر دو تیم) آزاد است. ما می توانیم در دیدار بعدی یک قدم بزرگ برداریم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: